loading...
کودک-نوجوان
صدف خوش نویس بازدید : 48 سه شنبه 17 دی 1392 نظرات (0)
به نام خداوند ارض و سما به نام خداوند حق و جزا به نام خداوند دارای اسم به نام خداوند آرام جسم به نام خداوند روز جدایی به نام خداوند مجد و سنایی به نام خداوند شعر و شعور به نام خداوند عشق و سرور به نام خداوند عقل و تفکر به نام خداوند رحم و تکبر به نام خداوند عیسی و احمد به نام کتاب رسولش محمد به نام خداوند جسم و خداوند روح به نام خداوند ایوب و نوح به نام خداوند و یزدان من به نام خداوند کیهان من به نام خداوند نار و بهشت به نام خداوند نیکو سرشت به نام خداوند باران و رحمت به نام خداوند روزی و نعمت به نام خداوند سبع السماوات به نام خداوند انس و نباتات به نام خداوند رزاق و غفار به نام خداوند فتاح و ستار به نام خداوند دریا و کوه به نام خداوند عز و شکوه به نام خدای صدا و خداوند نجوا به نام خدای حقیقت،خداوند رویا به نام خداوند شمس و خداوند مهتاب به نام خدای طراوت،خداوند آداب به نام خدای فضیلت،خدای عزیمت به نام خداوند راه و خدای نصیحت به نام خداوند سامان و عمران به نام خداوند امر و خداوند سلطان به نام خداوند رحمان،خدای رحیم به نام خداوند مهر و کریم پس از گفتن این همه حق و باطل به چه میرسی تو ای مرد عادل به اینکه خداوند عادل خداوند رحم است به اینکه خداوند علم و خداوند فهم است خدایا چنان کن که من ثنایت کنم در این دام شیطان تو من قضاوت کنم
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    چه بازیگری را دوست دارید
    از چه شغلی خوشت میاد
    آمار سایت
  • کل مطالب : 10
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 20
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 14
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 17
  • بازدید ماه : 17
  • بازدید سال : 33
  • بازدید کلی : 423